2 september 2011

Fredag.


Hej!
Vilken långdag det blev igår. Åkte till Sundsvall med Malin igår kl 9. Hon shoppade loss på IKEA och jag handlade mest småsaker. Sen drog vi en sväng på birsta och sen åkte vi hemåt. Stannade i hudik och tog ett kort med Stånktommy & Johanna, det gjorde våran dag! Sen mötte vi upp Amanda och åt jättegod mat på en Indisk restaurang och sen åkte vi hem till Malins hus och fixade i hennes nya fina sovrum. En riktig heldag vart det och den avslutades med att jag åkte till min baby och sov. Fin dag.

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket än. Ska fixa det sista på Rosas bilder för hon hämtar dom ikväll och sen ska jag ordna lite i mitt rum. Köpte små lådor man lägger i min byrå så man får bättre ordning, så dom ska jag fixa. Byta gardiner till nya jag köpte igår och rensa ut lite saker ur garderoben/byrån. Ikväll skulle jag och Robin ha ätit på restaurang men får se hur det blir.....

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar