19 september 2011

Första jobbdagen.


Hallå!
Imorse stod min klocka på 4.50. Snoozade några gånger och klev upp runt 5.10.
Kom till jobbet och fick vänta ett tag till jag fick komma in och sen var det bara att börja jobba och styra och ställa på parkeringen. Det kom hur mycket bilar som helst och det var ganska kul när det kom många, förutom att man inte visste om det var några lediga parkeringar när det kom 6-7 bilar samtidigt. Men det gick bra och strax efter 8 var det nästan inga bilar alls. klockan 9 slutade jag och då var alla parkeringar nästan fyllda, då fick jag reda på att imorn kommer det mellan 550-900 FLER personer, och det blir ju ganska många fler bilar, det blir en upplevelse alltså..

När jag kom hem gick jag iaf och la mig, klev upp vid 13.30 och nu ska jag se på oc och virka. Det spöregnar ute så det är det enda man kan göra. Så nu sitter jag med täcket, datorn och virkningen i soffan... mys!
Ha det fint så skriver jag laterrrrrrr, pösssss

2 kommentarer:

  1. Vart jobbar du? :)

    SvaraRadera
  2. Jobbar på bruket nu en vecka, som parkeringsvakt. ;D ev 1 vecka till! :)

    SvaraRadera