13 september 2011

Tisdag.

Hejhejhej!
Klev upp kring 11.30, skulle upp 10 hade jag tänkt men det gick ju inte så bra... hehe.
Har fikat och nu ligger jag och chillar i sängen, har asont i huvudet och är helt slut menmen. Det bästa av allt är dock att jag har träningsvärk, finns det något skönare? Jag & Jullan gymmade ju igår och körde 240 benövningar och 240 magövningar + lite annat, det var grymt. Imorn kör vi nog igen!

Det som händer idag är att jag ska kika på o.c sen ska jag eventuellt ta tag i strykning osv.
Imorn ska jag på bruket och snacka med en grabb om jobbet nästa vecka osv, ska ju va parkeringsvakt då... woho! jobb! Det blir nog bra och efter det ska jag till arbetsförmedlingen och gå på någon grej där man får veta hur man kan få pengar om man inte hittar nåt jobb.. kan va bra ifall det blir aktuellt.
Ska även lämna in cv på lite ställen. Det går bra nu och även om jag inte hittar nåt jobb så kommer jag klara mig på att jobba extra ett tag till. Ska jobba på lördag, mån-fre nästa vecka och sen v.41 så jag har pengar fram till oktober. Det löser sig.

Nu ska jag sluta skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar