18 september 2011

HEJHEJHEJ


Tjenare bloggen! heheh
Har bara chillat idag och det har varit g-rymt. Spenderade dagen själv i mändies lägenhet till kl 3, då drog jag hem och var med mamsen en stund och sen tog jag bilen in till stan och plockade upp robban påvägen. Vi drog och handlade garn på icamaxi (hehe) och sen körde vi driven på donken och åkte till lägenheten och åt. Gott!
Justja, hann bli biten av zingo med innan jag åkte hemifrån, inte med vilja såklart! Skulle droppa hans öron och för att det skulle gå lättare gav jag han en tuggpinne, men jag hann inte släppa innan han tog en tugga av den och där var mitt finger..aj. Det blev ett litet hål i nagelbandet och en sjuk värk. Skulle ha bandage med sprit över natten sa sjukan men det är av nu så jag kan virka.. hehe!

Nu ska jag sluta skriva massa och kolla på idol, för det missade jag ju kl 20!
Imorn ska jag jobba som parkeringsvakt på bruket och jag börjar klockan 6!!!! Det är helt insane och jag kommer va skittrött, men får tänka på pengarna och på att jag bara jobbar 3-4 timmar.
Nää, idol nu.

Bild: Fina pappsen på taket. (eller på byggställningen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar