26 september 2011

Godmorgon!

Hittills har detta varit en skitdag. Skjutsade robin till 7bussen och såg fram emot en skön sovmorgon. Vaknar först av att chefen från bruket ringde 2gånger, han ville att jag skulle jobba men jag har ingen bil eller skjuts. Somnar om och vaknar av att robins pappa ringer, hinner inte svara och smsar att jag inte är med robin. Hinner precis somna om så ringer han igen. Robin svarade inte i telefonen och skulle sova över, inte riktigt mitt problem att han inte kan kliva upp på morgonen och jag kan inte heller göra något åt det när jag inte är med han. Och sen dess har jag vaknat flera gånger, en fågel pickade på fönstret och mina kära djur har varit busiga...

Nu ska jag iaf snart kliva upp och äta frukost och sen är det storstädning på rummet igen. Ska även fixa tvätt, virka och kika på oc så det blir inte en allt för jobbig dag :).

Bild: gullmelwin precis nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar