12 september 2011

Måndag.

Hej.

Hade en fin dag i lördags med marknad, mat, förfest och utgång. Utgången var väl minst lyckad för jag var ganska otaggad och det var för mycket folk, trodde inte det kunde va FÖR mycket folk på ett uteställe, men det var de.
Igår var jag med baby hela dagen, vi var grymt sega hela dagen och åt mest chips och låg i sängen. Men vi var iaf en sväng på marknaden där jag fyndade 14 par strumpor för 100 kr.

Idag åkte jag hem ifrån Robin vid 11 och jag har kikat på massa O.C och faktiskt fixat ett bra CV. Nu ska jag kika på sista oc avsnittet, sen ska jag gymma med Julia.. ja ni hörde rätt. Nu är det dags att börja träna igen efter ett låååångt uppehåll. Sen efter gymmet blir det idol, hollywoodfruar och förhoppningsvis mys med baby. Skriver kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar