23 september 2011

Fredag!

Nu när jag ändå skaffat blogger-appen kan jag berätta vad som hänt dom senaste dagarna. Åkte aldrig och åt pubmacka med fia och linnea pga vissa saker. Åt med robin istället och sen myste vi. Sov tidigt och på torsdagen jobbade jag som parkeringsvakt på
Morgonen och sen i matsalen. Fick hoppa in för att nån blivit sjuk. Jobbade även som vakt imorste, sen i matsalen och slutligen på ångersjön i 2timmar. Direkt efter åkte jag och åt 3rättersmiddag men finaste robin, vi har nyss kommit hem och ligger i sängen nu, klockan är inte ens 22 och jag kommer somna direkt nr jag stänger ögonen.

Det sista jag ska skriva är att jag tänker på en av mina bästa vänner och på hennes familj, dom har varit med om en fruktansvärd händelse (deras hus brann ner till grunden) och allt känns så overkligt. Jag tänker på er och lider med er. <3.

Skriver mer imorn nu när det är så enkelt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar