23 mars 2011

Uppsalalala!


Idag har vi varit på Uppsala Universitet och kikat. Först var det allmän info och sen var det meningen att man skulle gå på olika program. Jag & Robin gick på 1, beteendevetenskap. Det var intressant och verkade helt ok, inte något jag skulle gå dock.
Sen drog vi på stan istället för lektionerna. Jag drömde mig bort på Hm och handlade även lite. Världens bästa syster Amanda förde över pengar till mig eftersom jag glömt bort det.
Så jag handlade 2 linnen och 1 tshirt, kanske kanske kommer upp bilder på dom sen.

Direkt när jag kom hem så drog jag Linnea, Julia, Linneas kille & bror och tränade lite. Körde effektivt typ 40 min. Gjorde även dödsövningarna som ska göra så man får magrutor, haha! Fan vad jobbigt det är, men det känns grymt efteråt! På fredag ska vi gymma igen och det känns bra att vi är igång igen!

Nu ska jag göra det tråkigaste som finns.... plugga!
Har ett stort svenskaprov imorn som jag inte förstår någonting alls av, men det ska nog gå bra!
Hejdå alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar