25 mars 2011

Fredag.

Idag klev jag upp 6.45, helt slut eftersom jag bara sov 4 timmar.
Gjorde mig ordning och sen packade vi iväg oss till Hassela, familjen alltså.
Dom första 3 åken var helt kalla och benen gjorde tok-ont. Vi tog en paus och fikade och sen åkte vi resten av tiden, (hade förmiddagskort, (9.30-12.30). Det var mycket bättre i backarna då, en helt mysig dag!

Efter Hassela åkte vi mot stan och var in på Albert & Herbert & Ica Maxi. Köpte 5 par strumpbyxor för 39 kr (fynd) och någon blandningsgrej man blandar shotar med, smak: blå fisk. Jag & Amanda ska nämligen ut imorn och båda älskar den smaken så det blir g-rymt. Sen drog vi hem och var hemma kring 16.

Nu har jag nyss ätit våfflor, det är ju
faktiskt våffeldagen. Det är gott, men inte sådär vansinnigt gott, orkade 1,5. Tycker dom är sjukt mäktiga!
Nu ska jag sluta skriva och göra något annat, Robin skulle ha kommit med 19-bussen, jag längtade jättemycket men han ville hellre va ensam hemma, så får se om han kommer senare. Ska nog ta tag i mitt stökiga rum. Såhär ser det ut nu:

1 kommentar: