22 mars 2011

Tisdag.

Hejhej!

Idag såg det ut att bli jättefint väder så jag åkte in 1 timme tidigare för att fota. Men när jag kom in till stan ångrade jag mig så jag åkte upp till skolan och hämtade papper sen drog jag & Fia ner på stan. Vi höll på svettas ihjäl när vi gick ner och solen sken så fint. Sen skulle vi bara in på 2 ställen som tog typ 10 min sammanlagt och när vi kom ut igen var solen borta och himlen var grå. Meeen vi satte oss på möljen ändå och chillade, Amanda var också med.
Men till slut började det regna och då drog vi till sis.

Jag åkte hem med 13.25 bussen och då var det fint väder, sen precis när jag kom innanför dörren började det spöregna och tokblåsa. Helt konstigt.
Idag skulle vi egentligen ha gymmat men Linnea dissar tydligen så vi gymmar imorn istället, om jag hinner efter uppsala.

Nu ska jag kika på löparskor och lite andra kläder på internet, helt fint!
Min & familjens nyttiga period har börjat också förresten. Massa frukt, vatten och träning är det som gäller, det känns helt bra!

Skriver mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar