20 mars 2011

HEEEEEEEJ!

Hej!

Har jobbat i helgen och inte haft tid att skriva.
Jobbade som tokar igår, jag & Linn, sen mitt på dagen kom Felicia och Linn drog. Det var en kul dag med mycket folk! Kom ifrån jobbet kl 18.45 och direkt när jag kom hem var det bara att äta och sen dra vidare till Malin. Där var folkena jag skulle skjutsa till stan. Skjutsade dom kring 21 och följde även med in, det var en helt okej kväll trots att jag var väldigt otaggad.

Idag har jag jobbat igen, det var inga folk efter 16 så vi var klara kl 17 så då åkte vi hem, skönt! Har sovit ca 4.5 timmar inatt så är helt slut.
Ska åka till Robin med 20.50 bussen, längtar! Vi ska mysa och äta chips och bara gosa. Imorn börjar jag 13.30 och slutar när jag och Fia känner för dig. Underbart är livet för tillfället!

Och det är bara 68 dagar kvar till studentresan, farligt nära! :D
Pussssss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar