27 mars 2011

Söndag.

Hejhejjjj!

Igår hade jag en helt fin dag.
Vaknade upp med darling, gjorde oss i ordning och åkte på hans Kusinbarns dop. Det var jättefint och jättegod mat efteråt!
Efter det åkte vi hem till han en stund och sen åkte jag vidare till Mändie.
Vi gjorde oss klara och sen kom Cissi & Malin och vi hade en sjukt rolig förfest. Vid 00 gick vi ut (fast cissi och malin åkte tyvärr hem) och sen hade vi en askul kväll ute! Åkte hem tillsammans med Robin och kom hem jättesent för bussen stod kvar 30 min extra på stationen för det var nåt strul.

Nu ska jag äta lite och sen dra iväg till kyrkan och kolla när Julia & några fler sjunger. Det kommer nog bli jättebra! Efter det ska vi åka direkt och träna. Kommer inte bli så mycket tränande för min del eftersom jag drack igår, så man är ju lite trött..hehe.

Hoppas ni också haft en lika fin helg som jag!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar