6 mars 2011

Helgen.

Snabbt inlägg.
Fredagen: Helt fin förfest med sköna och roliga människor. Bra musik och allt var bara fint. Fick skjuts in till stan med min kära Linnea och innan 100-dagars festen drog vi en drive, haha!
Festen var helt bra och de var sköna människor där, efter den åkte vi på "efterfest" hos Johan. Sov där.

Lördagen: Hängde hos Johan sen drog jag till morfar & Nina och firade försenad jul, heheeee. Fick god mat och fina saker.

Idag jobbade jag och det var mest lugnt. Det va för lite folk. Så alla som läser detta och har småbarn i släkten eller så, ta med dom och kom till buspalatset på tisdag, onsdag eller fredag.

Imorn ska jag & Malin på ikea, det blir chill. Nu har ni fått en liten update. Ska hämta Robin om 30 min så sen blir det mys resten av kvällen. Ha en fortsatt fin kväll!

1 kommentar:

  1. är jag mobbad eller? ;) om jag minns rätt så var jag också med till ikea ;)

    SvaraRadera