8 mars 2011

Tisdag.

Igår var vi på ikea. Jag, Malin & AMANDA. Hade visst glömt skriva Amanda sist jag skrev, haha.
Vi hade så himla roligt och det var verkligen en långdag.
Vi var framme vid halv 11, gick på ikea, åt på ikea, gick vidare på ikea, gick omkring på birsta i säkert 3 timmar, sen vidare till skopunkten, efter de åkte vi till hudik och åt på hot chili.

Helt fin dag alltså och jag fick med mig behövliga saker och ett par superfina skor och ett par jeansshorts jag letat efter.

Idag har jag jobbat. Det var lika mycket folk som det var sammanlagt på söndagen INNAN klockan var 10, alltså innan öppning. Sen kom det fler och fler under dagen, men det är roligast så. Linnea kom även förbi så det var kult.

Imorn ska jag jobba igen och då kommer nog mina kusiner dit och leker, det blir kul!
Nu ska jag vila och kolla vidare på datorn. Ska sova utan min baby inatt, det känns tungt.

Puss & hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar