12 mars 2011

Sol & magsjuka!

Igår somnade jag kring 11 hos robin, hade feber och var helt slut.Vaknade vid 2 och var sjukt svettig, äckligt!
Sen somnade jag för natten.

Och idag blev vi väckt av att Robins mamma knackade på och sa att Helena fått magsjuka, jag tänkte direkt "måste härifrån NU".Men kom fram till att klockan bara var 9 och att jag inte hade skjuts hem direkt.
Tog 11bussen hem iaf och har ätit typ 20 vitpepparkorn, spritat händerna och duschat. Hoppas att Robin klarar sig!

Om 30 min kommer Amanda hem och då ska hon, jag & Malin ta en promenad i det superfina vädret, sen ska vi kolla i Malins hus hon köpt och sen chilla lite innan kvällen. Vi ska på ångersjön och äta middag och se ett bluesband spela. Det blir mys. Är ganska slut pga förkylningen och kan inte låta bli att må lite illa, så jag ska ta det väldigt lugnt och försöka hinna vila innan ikväll.

Ha det fint alla, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar