13 mars 2011

Söndag.

Godmorgon!

Igår var det en helt fin kväll på ångersjön. Den innehöll god musik, väldigt fint sällskap, bluesband och väldans massa dans, plus 25:an i baren, fint!
Kom hem innan 00 för pappa skulle jobba och det var så skönt! Kvällen hade perfekt längd. Gick och la mig efter några glas vatten och kikade lite bloggar innan jag somnade. Sen vaknade jag efter någon timme av att min älskling kröp ner i sängen, underbart! Hade såklart saknat ihjäl mig efter han, hihi.

Fick feber igårkväll mitt i allt dansande så då drack jag inget mer och tog det lite lugnare, idag är jag tokförkyld och seg. Men det går nog över om jag sover mycket hoppas jag, så det ska jag göra. (som till 13 idag).
Nu ska jag försöka orka ta en dusch och försöka få tag i min kära pojkvän som somvanligt inte har batteri på mobilen, jobbigt läge.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar