6 januari 2011

Torsdag

Var helt tveksam till hur jag skulle göra igår, men jag gick ut tillslut, och det är jag SÅ glad för. Åkte först till Amanda och blev bjuden på middag av henne. Cissi & Malin var också där och vi hade sjukt kul.
Kring halv elva drog jag ensam till bockarna eftersom mina andra kompisar var där. Kom fram till världens kö och ingen kom ut och höll mig sällskap. Hade lyckats tränga mig förbi några stycken när vakten säger "alla utan jacka får komma in nu" och jag hade ju ingen jacka så jag gled förbi HELA kön, underbart!
Därinne träffade jag jättemånga fina vänner och vi dansade och hade sjukt roligt.
Jag & Fia var dock inte nöjda utan vi gick till august och betalade in oss för 150 kr (malin gav mig 100 kr, tack darling!) sen dansade vi loss där sista halvtimmen dom hade öppet. Helt sjukt att vi fick betala fullt pris för dom sista 40 minutrarna. Bandet hade precis slutat spela med. Men allt var så värt.

Sen hämtade min älskling mig så åkte vi hem till han och sov.
Idag ringde även chefen där jag sökte jobb och sa "är det början av februari nu?" för det var då han skulle höra av sig. Men de han ville komma till var iaf om jag ville jobba nu i helgen, självklart vill jag det så jag är jätteglad! Ska jobba 10-18 båda dagarna och jag ska visa mitt allra bästa jag så jag kanske får stanna.
Wiiihoooo livet leker!
Puss&hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar