4 januari 2011

skit

sitter och stör mig på massa saker, så jag måste skriva av mig lite.

1. Folk som är översminkade, såna som aldrig kan va osminkad och som har alldeles för mycket smink JÄMT.

2. När folk loggar in och ut från msn för uppmärksamhetens skull. (det hände just, och det är ALLTID samma personer)

3. Tråkiga folk.

4. Att jag är hungrig jämt, dock är det gott och äta... men det är sjukt jobbigt.

5. Att va trött när man inte vill.

6. Kompisar som man inte vet vad man har, (har en hel hög såna).

7. När inte alla mina favoritbloggar har uppdaterat när jag kollar. Som jag har gjort ungefär hela dagen

8 NÄR JAG VET ATT FLERA STYCKEN LÄSER MIN BLOGG MEN INTE EN JÄVEL KOMMENTERAR

Detta var bara nåra av alla saker jag stör mig på justnu.

5 kommentarer:

  1. kul att du svarar på sms..

    SvaraRadera
  2. jävlar i mig, va du stör dig på saker, har du tid med något annat också?`;) de är så mycket enklare att inte bry sig så mycket ju! (fast jag är ju lika, men börjar bli bättre)
    hädanefter ska jag bli bättre på att kommentera, :D bara de att jag glömmer bort att läsa, då känns de konstigt att kommentera något du skrivit för en månad sen när jag väl läser de, men de kanske inte gör nåt! :)

    SvaraRadera
  3. robbelibobban din käre man5 januari 2011 kl. 23:53

    Jag kommenterar ju. ibland! när jag läser!

    SvaraRadera
  4. Hhahahaha, men skriver bra saker ibland med maria lilla!Hahah ja sant, och jag kommenterar aldrig heller, men ändå.
    jaa sant sötrobin, men de är typ aldrig! <3

    SvaraRadera