17 januari 2011

Måndag

Sitter på skolan nu och har precis skrivit ren all arbetsmiljö och säkerhet tills provet på fredag.
Det är hur mycket som helst alltså.

Helgen var fin, dock var lördagen lite för lång eftersom jag skulle upp och jobba igår.
Gick och la mig kring 4 halv 5, hade kört hur många mil som helst. Men så är det ibland. Ställde ju upp på mina föräldrar som alltid ställer upp för mig, så det var det värt.
Igår jobbade jag, men bara 4 timmar. Det var alldeles lagomt. Jag var clown till 2 barnkalas och det var faktiskt rätt kul. Man såg hemskt rolig ut också.

Har fått reda på att jag fick MVG på provet i fredags och att jag får MVG i slutbetyg på nutida konst så det är jag jätteglad för.

Nu sitter jag på biblioteket och väntar på Linnea.
Hon ska skjutsa mig till Maja nu snart där jag ska prova kläder inför hennes modevisning sen ska Linnea skjutsa mig hem. Drar och gymmar så fort jag bytt om och sen drar jag till min sötis som jag firar ett halvår med imorn. <3
Nu ska jag sluta skriva massa grejs här och gå till Linneas skåp!
hejdå alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar