14 januari 2011

Influensan

Ungefär 90% säker på att jag har influensan.
Förkylningar brukar inte vara såhär intensiva på mig, imorn är det en vecka sen jag blev sjuk. Det var på bättringsvägen i onsdags men sen föll det tillbaks och nu är det illa igen. Ska sova länge imorn och vila upp mig så jag blir pigg. Ska nämligen jobba på söndag och det vill jag helst orka med.

Och jag måste bara säga att jag är så glad som fått det här jobbet. Även om jag inte kommer jobba jättemycket (dock vet jag inte det än) så är det alltid lite extra pengar. Och allt är bättre än 1050 kr i månaden. Det är underbart och jag är så glad att jag tog en chansning och 5 dagar efter jag haft en liten intervju fick jag börja introduceras. Sen efter det skriver chefen och frågar om jag vill jobba igen. Grymt kul och fick även härliga arbetskamrater på köpet!
Nu när jag skrev det där blev jag gladare och kände mig genast friskare, hihiih.

Puss!

2 kommentarer:

  1. Nu ser du till att bli frisk så du kan följa med till Stockholm! vill inte veta av att du blir hemma! morr! <3

    SvaraRadera
  2. Men du! Aldrig i livet att jag blir hemma. Jag kommer va frisk på söndag! <3

    SvaraRadera