23 januari 2011

blä blä blä

Varning för lite halväckligt inlägg.

Innan jag och Robban somnade igår kände jag att jag började må illa, verkligen asilla också. Det kom jätteplötsligt, men tillslut somnade jag. Vaknade någon timme senare och mådde ännu mer illa. Försökte sova men de gick inte. Tillslut var jag tvungen att gå upp och spy. Det är det värsta jag vet, alltså verkligen det värsta jag kan tänka mig. Spydde första gången 4.30 sen började helvetet.
Spydde- la mig i sängen, hann precis somna när jag vaknade igen- spydde-spydde, somnade-spydde osv. Så mellan halv 5 och 9 spydde jag konstant. Det slutade med att jag sov inne på toan. Hann däcka några min innan de var dags att spy och spy.
Men efter 9 så har det varit lugnt.

Vaknade typ 11 (på toan) haha. Sen har jag bara legat i sängen. Min darling var här med stackarn, hoppas verkligen inte att han blir sjuk. Nu ska jag vila.

2 kommentarer: