3 januari 2011

..


Har tappat blogglusten lite, inte med vilja. men jag kommer tillbaka, säkerligen efter lovet iaf, men till dess kan det bli lite glest. Iallafall så har jag vänt på dygnet lite, jag + robin alltså, Igår vaknade vi 13.50. Det är inte okej så inatt när Jullan sov här försökte vi vända tillbaka det... och det gick.. GRYMT. Vi klev upp 8.30 och åkte och GYMMADE. Tur att vi är hurtiga alltså, helt sjukt. Sen åkte jag hem och sov ett tag, men det var bara pga huvudvärk.
Var på en liten arbetsintervju senare under dagen iaf och den gick helt fint, i början på februari får jag svar på hur det gick.
Chillade med Robert på stan efter och sen åt vi på donken, men robin sa att det inte gjorde något för jag tränar ju inte för att gå ner i vikt, och det är ju sant. Nu ska jag sluta skriva massa knas och packa mig iväg till bussen.
Ska nämligen till...... ROBIN.
Haha känns som jag nämnt hans namn en miljon gånger i det här inlägget, menmen :D

Hej&Då!


& cisssii,jag antar att du läser det här och jag kan bara säga : Tack för allt! Och det gick helt fint! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar