26 januari 2011

Onsdag - sista sjukdagen.

Igårkväll blev det ingen uppdatering för vi spelade monopol från kl 15-23. Spelade först med Amanda, vann som fan! Sen kom mamma hem och då spöade hon skiten ur oss.
Jag var bra nog sur ett tag för det gick så sjukt dåligt, då sa mamma att jag var dålig förlorare. Men jag sa "Jag är ingen dålig förlorare men jag blir bara så jävla less". De tyckte dom var ungefär samma sak, dock tycker jag att det stämmer, för ja kan bli arg tils turen vänder, då blir jag glad och efter spelet är jag inte sur om jag förlorade, haha.

Inatt har jag sovit sjukt dåligt sen har jag vaknat av massa ljud, t.ex. fläkten man har på när man duschar. kl 6.15 imorse, diskmaskinen kl 10 osvosv. Men kom ju upp tillslut iaf.
Har städat mitt rum lite, rummet utanför mig, dammsugit nedervåningen, plockat i och ur diskmaskinen, sytt ihop pappas väst, startat en tvätt osv och klockan är inte ens 13. Effektivt av mig! Nu funderar jag om jag ska ut på en liten promenad, är ju frisk nu men bara ytterst slö så jag orkar nog det, plus att jag skulle behöva fota lite. Så så blir det nog.
Amanda kommer hit kl 17 och då ska vi spela mer monopol, haha.

Ikväll får jag träffa min älskling igen och jag längtar så! Nu har vi inte setts på snart 3 hela dagar och det hör inte till vanligheterna, men det kan va bra ändå.
Nu ska jag sluta skriva och städa klart övervåningen och sen ge mig ut i kylan på en foto-tur. Ha det fint alla, puss & hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar