14 januari 2011

Fredag.

Åkte somsagt till baby igårkväll. Försökte plugga men hade verkligen ingen ork. Robin var dålig och jag blev också dålig mot kvällen. Sov otroligt dåligt inatt och vaknade med den värsta huvudvärken jag någonsin haft. Det var bakom högra ögat och mot bihålorna. Kunde inte röra mig eller säga något alls, så jag kunde inte ens väcka robin, fruktansvärt hemskt.

Somnade efter något tag iaf och blev väckt 12.30 av Robins söta mamma som kom med lite tabletter till sjuklingarna. Sen åkte jag hem med pappa kring 14.
KOm hem och var helt yr och kände mig svimfärdig så det blev sängen direkt. Och här ligger jag än. Ska snart försöka sova ett tag och se om det hjälper. Ikväll blir jag ensam hemma för mamma och pappa ska se revy. Hoppashoppas att robin orkar komma hit så jag slipper vara ensam.
Nu vill jag sluta vara sjuk. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar