4 januari 2011

Just a small town girl, livin in a loooonley world




Don't stop believin' Bästa låten alltså, man blir aldrig trött på den.

Har iaf städat överallt nu. Dammsugit och fixat.
Det enda som är kvar är att städa garderoben. Jag fasar för det nu för det är så himla tråkigt och för att den kommer vara lika stökig igen om 2 dar......
Några bilder på hur mitt rum ser ut visar jag iaf. Har kommit fram till hur tråkigt det är med bloggar utan bilder (igen) så ska försöka bli bättre på det.

Bilderna är på min kära säng, min byrå och min fina nya klocka (klockan fungerar dock inte än) Bra att jag skrev vad det var på bilderna va? För det ser man ju inte själv, haha.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder sis! :) jag vill också ha en sån klocka!

    SvaraRadera
  2. Tack brushan. Dock funkar den inte. OCh det var den jag slog huvudet i idag så jag höll på svimma :(

    SvaraRadera