15 december 2009

where is the love?

Gammal goding här --> mjau
Haha.
Har varit en nice skoldag. Fick IG på matteprovet.. YES!
Som alla andra i min grupp utom typ 5 stycken.
Hade 2 poäng från G, lite busigt sådär. Men det känns såhär
"var det nått jag sket i så var det de"
Engelskaprovet gick iaf finfint.
Och skoldagen; Var på muséet först, sen matte sist engelskaprov.
Snabb skoldag, struntade i att filma --> skönast.

Ikväll har jag varit på prommis med Papi,
ramlade 3 gånger. Ja ramlade, på marken. haha, gjorde inte illa mig iaf,
Men jag älskar snöööön som kommmiiiit! (fast allt behöver inte komma samtidigt, lite väääl mycket kanske)

yrigt inlägg jao.
Och jag har ingen aning om jag ska gå på gfesten eller hur jag ska göra.
Inget mer i skolan för det här året iaf, feeels goood jao.

Kände för att go bananas och ha en färg på inlägget.

3 kommentarer:

  1. du vet mycket väl vem15 december 2009 kl. 23:37

    jag har ändrat mig, du behöver inte gå på gfesten! kom till uppsala istället

    SvaraRadera
  2. Jag skrattade högt för mig själv när jag läste att du ramlat <3

    SvaraRadera