27 december 2009

w o w .

wow -> har gjort 222 inlägg, dock blir det här mitt 223:e.

Sitter och chillar med musik och mysfolk på msn.
Vet inte vad musiken vill med tanke på att det bara är låtar som

"only you" "without you" och andra liknande titlar dyker upp.
Konstigt ja0.

allt är som vanligt typ, jag sitter vaken.

elina loggar in och ut ca 10 gånger i minuten, (känns det som)
hennes internet är inte lite stört, lider med henne.
Och på måndag kommer hon till Hudik, Fan va kul!

imorn blir en bra dag. Stan med emelie, chilla, sen bio med brudarna.
Bäst jao.
tja.

5 kommentarer:

  1. Yeeees i do :D

    Och jag är förvånad över att jag ens kunde kommentera eftersom mitt internet helt klart har någonting emot mig! BLÄ

    Mycket riktigt gick det inte att kommentera första gången, eftersom internet dog. Det här är min andraa kommentar, fast den första som syns, och nu skriver jag nästan ett helt eget inlägg som kommentar så alla som läser måste tro att jag verkligen är helt störd.

    Det kanske är sant också, vad vet jag.

    Nääääääej, jag bara skojja.

    Men hudik på måndag blir underbaaart.
    PÖSS PÅ DIG AGNES.

    SvaraRadera
  2. du är så sjuk.
    men på ett bra sätt, har jag känt dig hela live eller sen typ 10 november?
    Hela livet va?
    puss elinababy, haha!

    SvaraRadera
  3. jag röstar för hela livet!

    förresten är du nog inte helt
    frisk du heller lilla vän :)

    MJAU

    SvaraRadera
  4. Haha sant, and yooou like it!

    SvaraRadera
  5. ni är sjuk :D

    SvaraRadera