28 december 2009

H ä r l i g a s ö n da ag

Känns som det här inlägget kan bli rätt så långt.

vaknade efter ca 4.5 timmars sömn. Drog till stan med Emmi. Gick runt i affärer och chillade. När vi kom till size 8 (där jag skulle leta jeans) gick allt dåligt. Båda dom som jobbade där hjälpte mig att leta efter jeans i strl 26 eller 27. Inga fanns, I N G A . Blev helt deprimerad.
Tog en skjorta med mig till provhytten, (emelie med) sen när vi ska prova så ser jag ett par svarta jeans där, jag kollar strleken för säkerhetens skull, och vad är det... OM INTE ETT PAR 26:OR som satt som en smäck. Det är lycka! Så jag köpte både skjortan och jeansen. (även 2 tröjor från gina)


Kl 16 gick jag Linnea, Sofia, Emelie & Tove på bio. Alvin och gänget 2 for sure.
Kan ha varit roligaste filmen, och det var bara vi och småbarn (plus föräldrar) där, lite kul jaO.

Sen chillade vi på KALLA donken i 2 timmar, galet bra.
Kom hem och umgicks (picknick framför brasa + kortspel) med mami + papi, sen tele och nu chill vid datorn. Helt bra dag jao.

Imorn ska jag träffa elina.
hejdå.

Halvbra cambild på skjortan.
Även på tröjan jag fick av niklas i julklapp . (assnygg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar