1 december 2009

nanana.

Shobreeee!
Vaknade imorse, kände hur död jag var. (pga svinsprutan)
Men gick till skolan ändå.. skulle ju filma!

Kom dit, ångrade mig redan på bussen när jag kände hur dåligt jag egentligen mådde.
Sen när jag kommer på skolan och har varit där ett tag säger Fia
"Så ni vet kan vi inte filma idag, för jag ska hjälpa robin och flytta"

LIKSOM. HALLÅ?!
så gör man inte om man bestämt.

Åkte iaf hem 12:35
Sen sov jag mellan 13.30 och 16.45
Fyfan va skönt det var. Nu känner jag mig som en ny människa fast lite halvdöd än.
Ska iväg till stan och bowla med Magnus, Malin & Amanda iaf.

(Bestämde de igår, innan jag blev dålig)

NU hoppas jag att alla tycker att jag ska vinna och önskar mig lycka till.
Ehee,
pössss
Vill ha den här dagen och de här vädret nu.
Inte 4!!! minus som det är nu.

3 kommentarer: