17 december 2009

Heartbeats.

Helt värd dag.
Började med dans på idrotten, ganska okej, dock är ju

jag ganska bacillrädd så tvättade händerna rejält efter.
Sen var det Svenska och julmys :').
Vi lyssnade på julmusik (jag vad dj), bytte julklappar, fikade

och pratade. Helt mys.
Efter det fick vi reda på att vi inte hade någon FOG.
Det var nog bäst på hela dagen nästan.

Sen kring någon tid jag inte minns drog jag, Frida & Magnus ner på stan

och hängde där en sväng.
När dom tog bussen hem drog jag till Pändie. Träffade henne i typ 40 min, sen drog hon.
Jag stannade kvar och spelade GTA, kan vara roligaste spelet någonsin. Fast inte när det går

dåligt, som det gjorde efter ett tag.

Kom hem sen, chillade lite. Sen sov jag visst i 2 timmar ;o.
Vaknade av att min "kära" kissemiss låg och gosade sönder mig.
Sen rätt som det är biter han av en grej på mitt headset, störd? JA!
Så man kan nog bara lyssna ur ett öra om ens det går, kattjävel.

Väldigt vad lång inlägget vart.
Ska ta och leta någon passande bild, men hittar nog ingen snöbild.

sista "skoldagen" imorn. Ska dit 30 min sen är det JULLOV.
Då blir det "IJULLOV" ;D

2 kommentarer:

  1. hahahahahaha!
    även att jag och amanda idag pratade om att hon borde göra en ny film som heter Ijullov!

    agnes the tankeläsare

    SvaraRadera
  2. men helst ;D
    Bra att du kommenterade alla mina inlägg.
    Sista skrev jag tillochemd om dig ju ;o

    SvaraRadera