9 december 2009

Onsdag.

Utvecklingssamtal imorse. Gick bara bra.
Sen matteprov, hoppas att jag klarar det, känns väldigt osäkert dock.
Filmlektion; redigering.
Slutade 13, chillade på stan med Mia & Frida, sen gick jag och färgade

sis hår och umgicks med henne :) Helt bra.

Kom hem, städade en snabbis, sen har jag bara chillat och varit till grannen en sväng.
Nu ska jag äta upp min kiwi, fota mammas smycken och sen sova.
Ska upp 6 imorn, men ska skippa idrotten, men åker dit iaf.


Godnatt.
and all i do is miss you, and the way we used to be.

2 kommentarer:

  1. städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa städa

    SvaraRadera
  2. hahaha, du är städig.

    SvaraRadera