4 december 2009

Jag är less idag, vaknade och var förkyld som ett as. Inte så kul.
Alltså, förkyldare än vanligt, är det inte bättre nästa vecka ska jag ringa sjukan. För jag pallar i n t e mer.
Skolan var chill, 2 lektioner. Slutade 14, åkte ner på stan och tog bussssen hem.
Skönt att vara hemma kring 15.30.
Nu ska jag chilla vidare och förhoppningsvis hinna sova ett tag innan jag ska iväg

till stan igen med favoritjullan.

Imorn är det lördag.
Hejdå


Less på såkallade kompisar som bara ljuger och är sjukt störda.

2 kommentarer:

  1. imorn är det Lördag.
    och oj vad jag härmade
    din kommentar där.

    menmeeeeeeeeeeen.

    jag äter choklad och
    polkagrisar!!!!!!

    den duuuuuuuuuuuu:D

    msn ikväll, inatt säger jag bara.

    SvaraRadera
  2. c h o k l a d.
    Frukt och mandel, hahahah!

    SvaraRadera