20 december 2009

S ö n d a g

Söndag.
Det betyder som alltid städ-dag.
Har städat ganska mycket nu, men har lite kvar.
De konstiga är att jag tycker att det är rätt så roligt.
Man hittar saker, slänger saker, det blir fint rent och städat.
Julia kommer få en chock ikväll när hon kommer.

Ikväll ska jag och Jullan ta en sparktur också, sen ba chilla.
Har jag tänkt iaf, få se va hon säger. Blir eventuellt inspelning av en film eller så med.
Och förresten hoppas jag innerligt att jag får min mobil nu i veckan.
Skulle få en helt ny, fast samma batterilucka (den som var mest repig av hela förra mobilen)
men huvudsaken är ändå att den kommer nu snart.


Nu ska jag fortsätta, och bli klar med städningen.
ciao.

6 kommentarer:

  1. längtar efter dig min lilla humla!

    SvaraRadera
  2. Hahahah, cpbarn cpbarn.
    nananananananananananananananaaaa.

    SvaraRadera
  3. anonym har en poäng där!

    :D:D:D::D:D:D:D::DD:DD

    SvaraRadera
  4. De var jag som var anonym, haha ;D

    SvaraRadera