15 december 2011

Torsdag.

Hejhej!
Idag har det varit en lång dag. Vaknade 10.15 först och var tvärpigg, sen somnade jag om med baby och vi gick inte upp förrän halv 1, jätteskönt! Tjugo över ett tog jag bussen till stan, köpte förköpsbiljetter till juldagen och sen hängde jag med Anton. Vi fikade i 2 timmar typ så det gick inte så bra med att handla julklappar som jag skulle.
Hann iaf med 2 affärer där jag hittade 2 smågrejor till 2 personer i Robins familj!
Halv 5 åkte jag & Anton mot Iggesund och där hängde vi med Frida. Vi åt massa pepparkakor, drack glögg och julmust, kollade på musikhjälpen och jag skaffade Twitter. Helt mysig kväll!

Åkte hem med halv nio bussen och nu kikar jag & Mändie på greys som vanligt fast nu snackar hon i tele en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar