28 december 2011

13.47

Hallihallå!
Måste berätta hur min dag började. Robin åkte till sundsvall medan jag sov. När jag vaknar och ska åka hem ifrån han slår det mig att han kanske har bilbyckeln i jackfickan, så jag ringer och självklart var det så! Typiskt!

Efter typ 45 min kom han tillbaka med den ( dom hade bara hunnit till hudik som tur var) så jag kunde åka hem. Nu sitter jag i mörkret eftersom vi inte har el än, woho! Men om några min ska jag gå mot bron och sen dra på prommis med jullan följt av fika och spel med hennes syskon, mys!

Förresten, igår såg jag och Robin på bio "the girl with the dragon tattoo" första filmen av stieg larsson triologin (fast den engelska då) och den var jättebra så den rekommenderas varmt av oss!
Nu är det dags att dra iväg på prommis. Såhär ser det ut hemma hos oss nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar