19 december 2011

Söndags.

Söndagen i korta drag. Jobb med Linn mellan 9.30-17.30 skön dag med lagomt mycket att göra. Har dock tröstat 2 barn och fått sagt åt massa "storbarn" som var jobbiga, men även fått träffat lilla söta Kihan och vad hans bror nu hette. Barn kan få en att smälta ibland alltså!

Sen har jag kört i snövädret. Körde fast på gården när jag väl kom hem och höll på i typ 10 min, haha. Sen när jag skulle hämta robin kommer jag i en nedförsbacke och där mitt lver Hela vägen ligger ett träd! Trädet fick jag inte bort så jag var tvungen att backa på den oplogade vägen till en mer oplogad mskylt att försöka vända vid. Det slutade med en skaplig dikeskörning/fastkörning så jag behövde lite assistans... Hehe. Nu ska jag avsluta detta "korta" inlägg och mysa ner mig med min babyboy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar