17 december 2011

Lördag.

Hallåja!
Ligger i min sköna säng i mitt mysiga och fina rum med tända ljus, jag bara njuter.
Dagen har varit lång men ändå är klockan inte så mycket, det är jag glad för!
Jobbade mellan 9.30-17.15. Det var 3 kalas men det gick superbra och vi hade en väldigt bra jobbdag tyckte jag, när det hade varit mycket tog vi en "fikapaus" och satt och pratade och fikade litegrann, hur mysigt som helst var det och det är så roligt att jobba med människor man inte jobbar med ofta och som man tycker om direkt! Så härligt! Jag var även lite rörmokare (visst stavas det utan ck) idag och remsade avloppet under diskbänken totalt. Det var så igenpluggat så fy sjutton! Det luktade apa men bra blev det och stoppet försvann, woho!

Efter jobbet hämtade jag upp Amanda och åkte hemåt. Vi åt jättegod mat som pappa lagat, potatis/köttfärsgratäng, morötter (breserade tror jag det heter) och kantarellsås och ett glas vin till, sinnessjukt gott! En skinkmacka på de och sen åkte hela familjen till Malin och grattade henne som fyller år idag, Grattis Pluttan! <3

Där vart vi en stund och det blev filmtittande, (2 kortfilmer, 1 om malins jobb och 1 ifrån hennes fest den 12 november som hennes farbror klippt ihop, jätteroliga/fina) pratande och skrattande, helt mysig kväll! Kom hem för 1 timme sen och nu har alla lagt sig utom jag, älskar det! Nu ska jag chilla vidare och sen såsmåningom sova.

Bild: Malin & Jag. (bara för det är hennes dag idag)

Snälla Gud låt mig slippa mina mardrömmar inatt när robin inte är här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar