15 december 2011

Onsdag

Idag har det varit en lång dag. Klev upp runt 11 och åt frukost, plockade lite och sen la jag och robin oss i sänfen igen och kikade film. Sen duschade vi, bakade lussebullar, åt thaimat och myste. Kring 18 åkte han hem igen. En prommis, 2greysavsnitt och lite familjemys hann jag avverka då. Efter 23 skulle jag ta bussen till Robin, men den kom aldrig... Kollade busstabellen och såg att dom ändrat (idag eller igår) så buseen går 22.48 istället för 23.13 så snällaste mändie skjutsade mig.

Nu kollar robin på film (blue-ray, aaaaasbra kvalitet enligt han, haha) och jag har precis borstat ut mitt hår... Det tog ca 35 min!!! Sjukt men förståligt efter 2avfärgningar och en färgning.

Nu ska jag nog sova, hoppas filmen snart är slut. Natti!

Allt kan förändras på så kort tid, så hemskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar