18 december 2011

Godnattblogg

Och helt plötsligt är klockan 2! Men vad gör väl de? Egentid i ett TYST hus är en tid man måste ta vara på enligt mig. Ska nu sova några skönhetstimmar innan klockan ringer kl 8.00 imorn, inte för att jag kommer kliva upp direkt, men ändå.

Hörde att det snöar för fullt ute också, det får det faktiskt gärna göra för mig nu när det snart är jul.. Men det får mer än gärna stanna kvar på backen med. Så trots att jag är så himla frusen så vill jag ha ett gäng minusgrader nu. Vi har "sluppit" drygt 1 månad nu utan snö och det är jag så tacksam över, men nu kan det komma så det blir vår nångång.

Nä, kanske jag ska sluta skrivsvamla och somna? Sanningen är att jag inte vill somna för att jag är rädd för att drömma mardrömmar...... Äh egatever. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar