12 december 2011

Måndag.

Igårkväll efter 23 åkte jag till Robin. Vi myste, pratade och fikade kring 2 inatt. Sen när vi precis höll på somna hörde vi ett sjukt äckligt ljud. Jag som såklart hade öronproppar hörde typ höga andningar, sjukt äckligt. Sen kollade jag upp och då blinkade nåt i rummet, usch! Robin gick iaf upp och kollade och det visade sig att det var nåt okänt djur en bit ifrån fönstret som vi hade öppet och det lät liksom som det skrek.... undrar vad det var. Det som blinkade i rummet var hemtelefonen så jag kunde ju va lugn efter, haha. Somnade dock inte förrän 4-5 nånting så jag sov drygt 2,5 timmar och det känns.

Jobbade melllan 8-13 sen åkte jag hem opch sov. Nu har jag nyss ätit svampsoppa och nu ska jag kika vidare här på datorn. Hade tänkt att städa rummet men de hinner jag göra nån av dom andra dagarna i veckan, jag är ju ledig. (tyvärr).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar