23 oktober 2011

Söndag.

Hejhej!
Idag har det varit en städ/rensar dag med sis och mami.
Vi har rivit ut en garderob, städat ut på hallen och gjort en stor hög som ska till soptippen. (soffa, soffbord, byrå osvosv) sen har vi fyllt ca 15 sopsäckar med SKIT. 5 Sopsäckar får några lyckliga barn i Lettland och resten slängs, skönt att kunna göra nån glad iaf!

Nu är jag hos Robin, han kollar Harry Potter (som jag hatar) och jag sitter vid datan.

Har fått goda nyheter angående jobb på Ångersjön. Mån-Ons-Fre ska jag städa på morgonen innan dom börjar, ca 2 timmar per dag. Det kommer jag göra i några veckor. En av kockarna blir sjukskriven ifrån 9 nov och då kommer jag få jobba ganska mycket, (och få ett schema!! Wiho) sen ska jag även jobba i helgen och nästa fredag ska jag jobba några timmar också. Det känns s himla bra och jag är så glad! Trivs verkligen där!

Nu ska jag göra lite fika eller nåt, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar