21 oktober 2011

Busskort och snorrobin

Tydligen ska alla 16-19åringar i våran kommun få gratis dygnetrunt busskort hemskickat. Jag antog att de bara var för dom som gick i skolan så jag frågade en busschaufför jag känner, hon sa att de bara var skolbarnen. Men nu läser jag att en 19årig arbetslös tjej har fått ett busskort?! Så jag hoppas att jag får ett med för det stod faktiskt att det enda kravet var att man skulle vara folkbokförd i hudiksvall, och det är jag.
Nog om detta nu.

Jag och robin har haft en mysig kväll med 2filmer utan iphones, nu spelar vi lite och snart ska vi sova har jag bestämt (fast inte sagt det än) robin snorar och "orkade" inte hämta papper, tillslut fick jag nog och hämtade en pappersrulle och slängde i huvudet på han.

Gud vad långt inlägget blir nu men SKITSAMMA! Imorn står det att jag ska på arbetsförmedlingen mellan 10-11.30 på info om utlandsjobb, jag är inte så intreserad och jag är så sjuk på
Mornarna (hostar upp mina lungor typ) så jag vill helst inte gå... Men jag vet inte hur msn typ avanmäler sig? Ska kika hemsidan nu. Hare fint alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar