24 oktober 2011

Godmorgon!

Kl är bara 10.12 och jag har hunnit jobba och ätit frukost. Idag börjar tränings/nyttighetsveckan så min frukost vart ett glas vatten och havregrynsgröt utan nånting på, självklart mjölk till dock. Sov knappt inatt och det känns nu, ögonlocken är vääldigt tunga men istället för att sova/vila så ska jag och zingo ge oss ut i kylan på en powerwalk. Sen! Får jag vila.

Är riktigt taggad på att träna och försöka äta bra den här veckan, jag hoppas det fortsätter så jag klarar veckan ut (och fortsätter). Det som står på min inhandlingslista är b.la. Citroner, avokado, fiberhavregryn och kiwi. Det blir nog bra det här. Nu ska jag klä på mig varmare kläder och väcka vovven! :)

1 kommentar:

  1. SV: Ja, jag förstod nästan det.. Men jag ville testa i alla fall.. ;)

    SvaraRadera