19 oktober 2011

Segast

Hejhejhej
Snart har nog hela dagen gått och jag har inte gjort nånting mer än att starta en maskin, eller jo! Jag har faktiskt sökt jobb och det är därför jag inte städat och så, för jag skrev ett nytt cv och personligt brev så det skulle va perfekt. Nu ska jag däremot göra ett ryck tror jag, är väldigt otaggad för att städa och plocka eftersom jag är så sjukt trött. Jag och Robin var vaken till 2.30 av okänd anledning, tiden bara gick och vi kollade på outsiders mellan 00.18-01.18 sen hade det helt plötsligt gått en timme till efter mobilspel och tandborstning och sånt där viktigt.

Jag är även hostig och lite borta så det kommer gå segt.
Men istället för att ligga här (isängen med datorn) ska jag nu kliva upp och börja städningen och det.... hard workwork. Hare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar