6 oktober 2011

Onsdag!

Hej! Tekniskt sätt är det torsdag, men whatever!

Idag har det varit en lång dag! Klev upp strax innan 10, skjutsade Robin till bussen sen bakade jag mockarutor (som pappa bjöd sina arbetskollegor på) sen åkte vi och kikade på invigningen av nya e4:an! Fotade lite gamla bilar som kom och åkte och sen tog vi en liten tur med, den turen blev dock väldigt kort för dom från ångersjön ringde och behövde hjälp! Så jag fick jobba i 5 timmar, och fan va folk det var! Helt sjukt... Men det gick bra.

Efter det fikade jag och Amanda nybakta vaniljbullar hos Malin, suuuupergoda! Efter det drog vi hem en sväng, sen hämtade vi upp Malin och åkte på våra pappors jobb en sväng och sen gymmade vi. Och än är dagen inte slut..., för efter det drog jag och amanda hem och städade ur en garderob (med sjukt mycket saker) och målade den vit. Nu ska jag försöka avsluta det här aslånga inlägget. Hoppas nån orkade läsa. :)

4 bilder ifrån dagen! Visst har jag blivit duktig med att lägga upp bilder? :D

Ps! Min familj är bäst! (och babyboy)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar