25 oktober 2011

Mandis flyttar snart hem!

I helgen flyttar min sis hem, (tills hon får lägenhet med Nicke i uppis) och det kommer bli suuuperbra!
Tänkte skriva 10 saker som är bra med att hon flyttar hem, och 5 mindre bra

1. Jag får sällskap typ jämt!
2. Jag har nån att powerwalka med!
3. Vi kan fota outfitbilder till bloggen åt varandra (om hag nu kommer så långt)
4. Hon kan lära mig att laga mat!
5. Vi kan hjälpas åt att städa/gå med hund och andra måsten.
6. Jag har nån som kan va min slav typ -amandaaaaa kan du komma? Amanda kommer och jag säger -kan du släcka min lampa i taket? :D
7. Vi kan gadda ihop oss mot m & p, inte för att det behövs.
8. Jag har nån att rensa och greja med.
9. Hon tar med sin sköna soffa & tv hem!
10. Jag kommer vara jätteglad! :)

5 mindre bra saker
Kommer jag inte på. :)

2 kommentarer:

  1. Du är ju bra söt du! :) Ska bli kul att flytta hem också för ett tag :)

    SvaraRadera
  2. 5 miindre bra saker (för dej)

    1. HON kommer göra DIG till sin slav typ, -agneees, koooom! Du kommer och hon -kan jag få tv dosan?

    2. Du inser hur skönt det var att vara enda barnet hemma, nu måste du dela uppmärksamheten ;)

    3. Hon VILL inte göra hälften av dina sysslor, you´re stuck with them.

    4. Hon powerwalkar ifrån dej så du går vilse i din ensamhet?

    5. Nä, jag kom inte på nåt mer...

    ;) Puss på dej !

    SvaraRadera