22 oktober 2011

Fredag!

Fast egentligen lördag...

Har inte skrivit idag för jag inte har haft tid, och det känns bra..att man gjort nåt alltså.
Klev upp väldigt sent, 13.30 rättare sagt, pappa hämtade mig hos robin, sen handlade vi saker till tacos och åkte hem och packade in allt, jag åt frukost och klädde på mig mer kläder och sen åkte vi mot byggmax. Gjorde ett stopp innan hos Borins och fikade, suuuupergott! Sen drog vi till stan, handlade virke och åkte hem. Åt, och umgicks med m och p sen kom Jullan. Vi kikade idol och sen drog vi till stan och bara var knäppa. Nu har jag varit hemma typ 30 min och ligger i sängen.

Imorn kommer alla kusiner (tror jag) på mammas sida + morfar, Nina, Amanda & mostrar. Det blir nog jättemysigt! Nu ska jag virka lite och kolla på nått program på kanal5play.
Ha det fint alla, för det ska jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar