19 oktober 2010

tröttast i stan

Godkväll!
En galet trött tjej som skriver.
Robin kom igår ändå, så jag var vaken längre än vad jag tänkt.
Han kom 23 så det blev automatiskt sent, plus att vi kollade på one tree hill, som är bäst.

I skolan var jag helt sjukt trött första lektionen, satt och nickade till hela tiden, men vi fick jobba själv efter halva lektionen så då satt vi utanför och vilade.
Sen var det GKO och svenska. Seg dag alltså.
Skulle komma hem 1 timme tidigare än vanligt, men då hade jag glömt hemnyckeln, så jävla klantigt alltså.
Ingen hemma har någon extranyckel och ingen ur min familj svarade i telefonen.
Så jag gick runt på CUL och letade amanda, när ja inte hittade henne gav jag upp och gick på donken där Linnea och några till var, helt trevligt.
Nu har jag äntligen kommit in till amanda och nu väntar jag på henne. Ikväll ska vi ta spruta mot hepatit A inför resan, det blir nog bra.
Nu ska jag se oth och bara mysa.

Sjukt långt inlägg men hade så mycket (onödigt) att skriva, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar