15 oktober 2010

stress.

Nu har jag helt plötsligt jättebråttom.
Ska med bussen som går om 38 min.
Innan det ska jag hinna packa och duscha.
Men innan skulle jag skriva ut viktiga saker, men nu för jag över det på USB istället eftersom skrivaren självklart skulle ha slut på bläck.

Ska till Robin och sova med han iaf.
Imorn ska jag till stan, får se om jag får åka själv eller hur det blir. Även att Robin kommer inte vara hos han när jag kommer nu, så får vänta. Och jag vet inte vad jag ska göra medans, men det är egentligen det minsta problemet.
Nu när jag skrev kom jag på smartaste idén.
Jag duschar hos robin såklart. Nu är det problemet löst.
Puss på dom som läser, om ni finns. Ni märks ju inte direkt.. :(

4 kommentarer:

  1. Lill puppan!!!!

    Vart ska jag börja............
    Länge sen jag kommenterade nu. SÅ DAX sa flax...
    Tråkigt med operation, hoppas mår bättre. Det kommer du säkert att göra... efter att varit sjuk gång på gång... Fy bubblan. Har hört att det inte är så kul att operera bort halsmandlarna....bla bla bla... min historia är ganksa lång haha så vi får ta den "live" istället. ;)
    Jobbigt att hinna allt på HEEELA 38 min...(men hann ÄNDÅ blogga lite, samtidigt var det jäkligt smart att komma på att duscha hos honom...) ;) hihi. Flitig du!!! HOHO

    Så roligt när du skriver vad du hatar te x, bita på naglar, logga ut utan hejdå, att olof palme är död, sverigedemokraterna är i riksdagen, folk hostar i händerna, kungen lever, katter går på kattlådan istället för toa, hatar vissa personer, ja tom mer än en ;).

    Nu frågar jag vart fansiken är kärlekslistan.
    Låt inte bitterfittan bita tagi dig i ett nafs...;) hahahahahaha

    God natt "simmarn som svimma"...
    GOOD LUCK



    HHAHAH

    SvaraRadera
  2. Här står det härliga till.... två kommentarer BARA för att jag är så jävla TRÖG!!!!! Anonym, vem fan är det???

    Gissa... Esmeralda så säg? Kurt, Jöns, Greta, Viking, Greger, Britt-inger....

    Känner du någon sådan??? neeeeeeeeee

    Men CEEEECIIILLIIIAA!!

    så nu vet du

    SvaraRadera
  3. vadå? :( jag kommenterar ju jämt..

    kom hit och följ med mig på fest!

    SvaraRadera
  4. Hahah Cecilia, det finns inga ord.
    Du gjorde just min dag! hahahaha puss pårej!

    & Elina...
    det var längesen sen sist!
    too late now :( haha !

    SvaraRadera