24 oktober 2010

KAOS:

Igår vart inte kvällen som planerat.
Jag impuls drog till Bygdegården med Erik, Malin & Magnus på pubkväll.
Det var sjukt roligt och jag är så glad att jag åkte!
Senare kom Robin och sov med mig, mys.

Idag har jag typ vaknat, chillat. >Följde med och skjutsade robin till bussen och sen kom magnus och malin över på en fika.
Vi pratade om studentresor, och det är kaos i allas huvuden.
Det är dyrt, de är det. Vissa har inte råd, det är helt förståeligt.
Det finns billigare ställen att leva på, men det är ungefär lika dyr resa. Men till veckan ska vi förhoppningsvis fixa detta iaf.

nu ska jag städa ihop lite, kanske flytta in sängen där den ska va, den står mitt på golvet nu. Sen ska jag kanske åka och fota lite vid en sjö om jag hinner innan robin kommer.
Är helt seg så det blir en myskväll med massa oth. BÄST! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar